Rejestr instytucji kultury

Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Krasnosielc, prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2012 r. poz. 406), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz.U. z 2012 r. poz. 189).

Informacja o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych publikowane i udostępnianie są na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r., poz. 189):

1. Rejestr instytucji kultury jest prowadzony w postaci elektronicznej.

2. Niezależnie od prowadzonego rejestru, dla każdej instytucji kultury zakłada się i prowadzi oddzielnie elektroniczną księgę rejestrową.

3. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.

4. Wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze składa się w postaci papierowej, w jednym egzemplarzu, albo w postaci elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565 z późn. zm.).

5. Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany wpisu w rejestrze.

6. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez: otwarty dostęp do zawartości rejestru, w tym publikację w Biuletynie Informacji Publicznej organizatora, wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.

7. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.

8. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.

9. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.

10. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.

11. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiści wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.

12. Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.

Księga_rejestrowa_-_Gminny_Ośrodek_Kultury_w_Krasnosielc

Księga_rejestrowa_-_Publiczna_Biblioteka_Samorządowa_w_Krasnosielcu

Upoważnienie do dokonywania wpisów w Rejestrze Instytucji

Rejestr_instytucji_kultury

REJESTR_INSTYTUCJI_KULTURY_PROWADZONY_PRZEZ_GMINĘ_KRASNOSIELC

upoważnienie_do_dokonywania_wpisów_w_Rejestrze_Instytucji

ZARZĄDZENIE_N4

Załącznik_Nr_1_wniosek_o_zmiany_wpisu

Załącznik_Nr_2_wniosek_o_odpis

Załącznik_Nr_3_odpis_pełny

Załącznik_Nr_4_odpis_skrócony

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013