Wycieczka klas IV do Pułtuska

Czerwiec to czas wyjazdów, poznawania okolic i odpoczynku po zasłużonej pracy. Klasy IV a i IV b w dniu 24 czerwca 2013 wraz z opiekunami p. M. Czarnecką , p. B. Ruszkowską i p. A. Sierakiem wybrały się na wycieczkę do Pułtuska.
Wizytę w tym starym mieście zaczęliśmy od spaceru po najdłuższym rynku w Europie, po którym nawet spacerował Napoleon, podziwialiśmy „sklepienie pułtuskie” w Bazylice kolegiackiej Zwiastowania NMP. Potem udaliśmy się do Domu Polonii na Gawędę o zachowaniu się przy stole. Kuchnia i kultura jedzenia stanowią bowiem ważny element naszej codzienności. Pod kierunkiem zamkowego mistrza kelnerstwa mogliśmy się dowiedzieć, jak należy zachowywać się przy stole, jak spożywać posiłki czy jak korzystać z zastawy stołowej. Następnie podczas przygotowanego dla nas obiadu mieliśmy możliwość sprawdzenia zdobytej wiedzy w praktyce.
Po obiedzie gondolami wybraliśmy się w rejs po błękitnej Narwi. Pogoda sprzyjała w podziwianiu malowniczych widoków. Kolejną atrakcją był dwugodzinny pobyt na miejskim basenie. Nie było takiej osoby, której nie spodobałaby się zabawa w wodzie.
Przed odjazdem jeszcze raz udaliśmy się na spacer po najdłuższym europejskim rynku i na pyszne lody do pobliskiej kawiarenki, a co odważniejsi zażywali kąpieli w fontannie znajdującej się nieopodal. Śmiechu było co niemiara.
Wszyscy zdrowi i w doskonałych humorach wróciliśmy do domów by opowiedzieć swoje wrażenia najbliższym.
Opiekunowie wycieczki

Zapraszamy do galerii

Najnowsze wiadomości
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013