Informacja w sprawie zmian w realizacji wypłat świadczenia „Dobry start” (300+) od lipca 2021 r.

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnosielcu informuje, że od roku szkolnego 2021/2022 obsługą świadczenia Doby Start zajmuje się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wniosek o świadczenie z programu  Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe. Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r.

Pracownicy ZUS zapewniają wsparcie w założeniu profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS oraz udzielają informacji dotyczących wypełniania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia Dobry Start w placówkach ZUS, za pośrednictwem infolinii oraz w punktach mobilnych w innych instytucjach.

Ekspert z ZUS będzie pełnił dyżur w Ośrodku Pomocy Społecznej
w Krasnosielcu w dniu 28 lipca 2021 roku w godz. 9.00 – 14.00.

Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi świadczenia Dobry Start na nowych zasadach można się zapoznać klikając w link:

https://www.zus.pl/baza-wiedzy/program-dobry-start

 

 

 

 

Najnowsze wiadomości
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Translate »